Menu Sluiten

Feesten

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten.

We Event Your Story

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten. Schakel ons in voor de hele organisatie – van concept tot follow-up in België en het buitenland. Wij werken graag op een gestructureerde manier, daarom stellen we ons 3-stappenplan voor: Horen, Zien en Spreken.

1. Horen

Elk goed gesprek begint met luisteren, daarom horen we graag wat uw wensen zijn voor uw volgende bedrijfsevenement, liefst in een persoonlijk gesprek. Ja Da is prettig!

2. Zien

Vervolgens gaan wij onze creatieve brains laten werken en voor u rondkijken naar mogelijke oplossingen binnen uw opgegeven budget. We bundelen ze tot één of meerdere voorstellen die we dan graag met u doorspreken. Ja Da is creatief!

3. Spreken

U krijgt altijd het laatste woord want we willen heel graag dat u tevreden bent van uw event. Na uitvoering vinden we het dus heel belangrijk dat u zegt wat u goed vond en wat u een volgende keer liever anders had gezien. Ja Da is constructief!

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Vul het contactformulier in op onze website of bel ons: +32 3 257 09 13!

89451048945104

More info

tags: Bedrijfsevenementen – bedrijfsevents – Belevingsevent Offerte – Beurzen – Communicatie Events – 

Wenst u meer info over feesten kijk dan vlug op https://jada-events.be | Feesten voor uw en uw bedrijf zijn de beste manier om de dagelijkse sleur van het werken eens op te breken.

Evenementenbureau | Evenementen Organisatie | Events | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Feesten

feestzalen quothof van beatrijsquot te lier pref work ixohxfvaeaxixax pref nl franais nederlands take away valentijnsmenu s take away weekends feestelijk algemeen huwelijken communiefeesten zakelijk algemeen tuin recepties tuin keuken contact contact referenties fotogalerij jobs nieuws inschrijven nieuwsbrief zoeken menu hof van beatrijs sitemap sitemap covid. aanwezigheden informatieaanwezigheidsformulier feestzalen hof van beatrijs te lier opmaakpagina take away valentijnsmenu s feestelijk huwelijken recepties communiefeesten keuken zakelijk seminaries download brochure tuin fotogalerij referenties contact jobs nieuws waarom is deze email in overeenstemming met de agv communi.

overslaan en naar de algemene inhoud gaan salons denotter facebook home gastenboek links events feestzaal trouwfeest huwelijksverjaardag familiefeest babyborrel hotel seminaries catering fotogalerij huwelijk jubilea familie feest baby borrel contact ligging salons denotter uw uitverkoren partner voor al uw feesten en seminaries c o n t a c t telefonisch via via mail infodenotter.be via het inschrijfformulier op de website maak een afspraak infodenotter.be torhoutsesteenweg zedelgem salons denotter gelegen in regio brugge is de ideale plek voor een spetterend feest huwelijk jubilea familiefeest banket communie of lentefeest babyborrel feesten gratis levering Ook voor bedrijven en organisaties zetten we ons beste beentje voor. We beschikken ook over goed uitgeruste vergaderzalen en seminarieruimtes. Een extra troef is onze traiteurdienstzodat we ook op verplaatsing uw feest kunnen verzorgen. Bel ons voor een volledig vrijblijvende rondleiding en wij zoeken samen naar een gepaste formule rekening houdend met uw budget. Salons denotter bestaat jaar een w.

Vragen over Feesten

resultaten voor voorbeelden themafeesten magento verhuur persoons partytent huur party wordpress tentenverhuur sex voorbeelden themafeesten themafeesten thuis voorbeelden themafeesten themafeesten voor thuis themafeesten studenten soorten themafeesten gekke themafeesten beste themafeesten catering aankleding van feesten en events. Om uw ruimte meteen in een andere sfeer te dompelen kunnen we achtergrondbanners met een xxlfoto in thema van uw event neerzetten. Onze banners komen standaard m breed op m hoog Ons aanbod van feesten Banners op maat kennen uiteraard geen limiet qua afmetingen. De banners hangen we op aan een aanwezige constructie of we zetten een zelfstaand pipe n drape systeem waaraan deze kan hangen. We hebben achtergronden in vele thema s op voorraad. Ons doel is het vastleggen van uw mooiste herinneringen uw producten of events. Met een creatieve inslag en geheel volgens uw smaak kom vrijblijvend eens naar wat voorbeelden kijken. Alle foto en trouwreportages worde.